قیمت آموزش ماساژ,هزینه آموزش ماساژ

هزینه و قیمت دوره های آموزش ماساژ سال 1399

قیمت دوره های آموزش ماساژ بسته به کیفیت دوره ، میزان دانش مربی ، اعتبار مدرک ماساژ ، مدت زمان دوره آموزش ماساژ و ... متفاوت است. متأسفانه ، به دلیل عدم شفافیت بسیاری از مراکز ماساژ ، هزینه های مختلف و در برخی مواد نامفهوم از متقاضیان ماساژ دریافت می شود. در این مقاله به صورت کامل در مورد هزینه دوره های آموزش ماساژ صحبت می کنیم.

یافتن مرکزی که دوره های آموزشی ماساژ را به بهترین شکل و با بهترین کیفیت انجام دهد و معلمین باتجربه و دلسوزی داشته باشد و در عین حال پیدا کردن کلاس ماساژ با قیمت مناسب برای دوره ها کار نسبتاً دشواری است. اما نیازی به نگرانی نیست. در مرحله بعدی ، ما تمام واقعیت های دوره ها را به شما اطلاع خواهیم داد تا بتوانید بهترین مرکز آموزشی را برای شرکت در کلاس های ماساژ انتخاب کنید.بسیاری از آموزشگاه های ماساژ برای آموزش ماساژ دانشجویان خود بسیار بیشتر از نرخ مصوب دریافت می کنند. همانطور که می دانید اگر سطح علمی کلاسها بالاتر باشد ، پذیرفتن این کار منطقی است ، اما متأسفانه بسیاری از موسسات آموزش ماساژ صرفاً به دلیل شهرت خود ، که از طریق تبلیغات زیادی بدست آمده است ، هزینه های بیشتری نسبت به شما دریافت می کنند.به منظور روشن شدن قیمت دوره آموزش ماساژ ، مرکز آموزش ماساژ ورزمان آن را به صورت کاملاً مشخص در دسترس مشتریان قرار می دهد و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی کند. برای دیدن میزان آموزش ماساژ به مدت یک ساعت ، به لیست قیمت آموزش ماساژ در انتهای مقاله مراجعه کنید.دوره های ماساژ ، که بسیار متنوع نیز هستند ، در بعضی موارد از نظر هزینه آموزش ماساژ متفاوت است. دلیل تفاوت در قیمت دوره ها عمدتاً به دلیل طولانی تر بودن آنها است و همچنین موضوعات تخصصی تر نیز بی تأثیر نیستند.

 

همچنین بخوانید: کلاس آموزش ماساژ معتبر کجاست؟

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت دوره های آموزش ماساژ

قیمت دوره آموزش ماساژ معمولا با اندکی تغییرات دچار اختلاف با سایر آموزشگاه های ماساژ می باشد.در ادامه می توانید به صورت فهرست وار برخی از این موارد را در مورد هزینه اموزش ماساژ مشاهده نمایید.

  • کیفیت فن بیان مدرس
  • سابقه علمی مدرس
  • امکانات رفاهی آموزشگاه
  • پذیرایی و وعده غذایی همراه دوره
  • نوع سبک اموزش ماساژ
  • طول ساعات تدریس دوره ماساژ

 

هزینه های جداگانه از دوره اموزش ماساژ

معمولا فقط شهریه کلاس ماساژ از هنرجویان دریافت می شود اما برخی از موسسات برای یک سری موارد از دانشجویان هزینه جداگانه دریافت می نمایند که این موارد حتما باید قبل از ثبت نام به اطلاع هنرجو برسد.

  • هزینه جزوه اموزش ماساژ
  • هزینه ثبت نام پورتال فنی و حرفه ای
  • هزینه مدرک
  • هزینه ابزار و وسایل مصرفی

نرخ مصوب قیمت دوره های آموزش ماساژ

شهریه دوره های آموزشی ماساژ همیشه هر سال توسط سازمان فنی و حرفه ای مشخص می شود و دریافت قیمت بالاتر از این مبالغ تخلف محسوب می شود.

لیست قیمت اموزش ماساژ در سازمان فنی و حرفه ای

نام سبک شهریه
ماساژ کمپرس گیاهی 1 میلیون و 500 هزار تومان
کاربر ماساژ 2 میلیون و 450 هزار تومان
ماساژ آروماتراپی 1 میلیون و 380 هزار تومان
ماساژ سوئدی 1 میلیون و 360 هزار تومان
ماساژ ایرانی 1 میلیون و 520 هزار تومان
ماساژ شیاتسو 1 میلیون و 475 هزار تومان
ماساژ رفلکسولوژی 1 میلیون و 520 هزار تومان
ماساژ سنگ داغ 1 میلیون و 540 هزار تومان
ماساژ تایلندی 1 میلیون و 660 هزار تومان
ماساژ دیپ تیشو 1 میلیون و 360 هزار تومان
ماساژ شمع 1 میلیون و 400 هزار تومان

https://b2n.ir/x87263

منبع : باما

این عناوین را هم بخوانید