Previous Next

طب سنتی واریس

به رگ های ریز و نازک زیر پوست واریس گفته می شود. و از زیر پوست خود را نشان می دهد و ظاهر بدی را جلوه می دهد. در خانم ها واریس بیار دردناک و آزاردهنده می باشد. ما در این مطلب سعی کردیم با طب سنتی واریس شما را آشنا کنیم تا کمتر از این بیماری در عذاب باشید.کسانی که دچار واریس می شوند در پای خود احساس درد ضعیف و مخفی و خستگی می کنند.

افرادی هستند که این درد را نادیده می گیرند و منتظرند که به مرور زمان این درد خوب شود. طب سنتی واریس به شما توصیه می کند با داروهای گیاهی این بیماری را درمان کنید. اگر این بیماری را پشت گوش بیندازید روز به روز بدتر می شود
طب سنتی واریس
ماساژ درمانی یکی از روش های طب سنتی واریس می باشد که خون شما را به جریان می اندازد، و برای مشکل ماساز و درمان و پیشگیری آن بسیار مفید می باشد. برای اینکه ماساژ شما تاثیر بیشتری داشته باشد از سرکه سیب استفاده کنید و ماساژ دهید.
یکی دیگر از روش هایسنتی واریس این است که در موقع خواب زیر پای خود بالشت بگذارید، طوری که به پشت بخوابید و بالشت زیر پایتان باشد و پای شما کمی از بدنتان بالاتر باشد.
خاک رس در طب سنتی واریس
خاک رس هر آلودگی که در پا باشد را برطرف می کند و واریس پای شما را کاهش می دهد. در طب سنتی واریس این مساله بسیارحائظ اهمیت می باشد، می توانید از طریق کمپرس درمانی هم استفاده کنید. باعث می شود خون در پای شما جریان پیدا کند. برای انجام این کار خاک رس را با آب مخلوط کنید و و قبل از خواب به پاهای خود بمالید و در اول صبح وقتی از خواب بیدار شدید حتما با آب گرم بشویید و با حوله ی تمیز پای خود را خشک کنید.
سرکه سیب و طب سنتی واریس
یک روش دیگر که در درمان "واریس در طب سنتی" واریس به آن تاکید شده است، این مورد است که؛ از سرکه سیب استفاده کنید. و سرکه سیب را بر روی محل بمالید و آن را ماساژ دهی، این کار را به مدت 5 ماه قبل از خوابیدن انجام دهید و بعد از بیدار شدن از خواب هم انجام دهید. و نتیجه آن را بعد از مدتی حتما خواهید دید. شما می توانید در یک لیوان آب دو قاشق چای خوری سرکه اضافه کنید و در طول هفته 2 یا 3 بار این ترکیب را میل کنید.
گوجه سبز در طب سنتی واریس
گوجه سبز در طب سنتی واریس تاثیر مثبتی دارد. گوجه سبز ها را بشویید و آنها از وسط دو قسمت کنید و روی واریس پا بمالید اگر دائما در حرکت هستید گوجه سبز ها را با یک باند یا پارچه ببندید. وقتی که پا دچار خارش و سوزش شد گوجه سبز ها را بردارید و پای خود را بشویید.
طب سنتی واریس و فلفل قرمز
فلفل قرمز خاصیت بسیار زیادی دارد که اکثر مردم از آن بی خبرند. فلفل قرمز دارای ویتامین می باشد و باعث گردش خون می شود. در طب سنتی واریس آمده است که یک قاشق فلفل قرمز را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و این محلول را 3 بار در روز میل کنید تا واریس کاهش یابد.
روغن زیتون
یکی دیگر از داروهای طب سنتی برای درمان واریس، روغن زیتون می باشد که روزانه 5 دقیقه رون زیتون را بر روی پای خود ماساژ دهید و اثرات مثبت آن را ببینید.

این عناوین را هم بخوانید