Previous Next

راه های از بین بردن موهای زائد

از بین بردن موهای زائد راه های بسیاری دارد که هر یک از این راه ها مزیت ها و معایبی خواهند داشت و حتما باید قبل از هرگونه اقدامی، به این موارد توجه داشته باشید. برای از بین بردن موهای زائد می توان در حالت کلی دو روش در نظر گرفت که روش اول خانگی و ساده بوده و روش دوم به صورت کلینیکی می باشد. بسیاری به دلیل وجود موهای زائد در جای جای نقاط بدن رنج می برند و به همین منظور سعی دارند با بهترین روش ها اقدام به از بین بردن موهای زائد نمایند و در این مقاله سعی کرده ایم بهترین روش های از بین بردن موهای زائد را مورد بررسی قرار دهیم.
از بین بردن موهای زائد در کلینیک
یکی از بهترین راه های از بین بردن موهای زائد را می توان مراجعه به کلینیک های زیبایی دانست که در این کلینیک ها انواع خدمات زیبایی ارائه می شود و می توانید از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده نمایید. یکی از بهترین راه ها را می توان از بین بردن لیزری موها دانست که در این صورت موهای زائد ریشه کن شده و امکان رشد نخواهند داشت. در کلینیک های زیبایی خدمات ساده تری نیز ارائه می شود که از جمله این خدمات می توان به تیغ، کرم موبر، وکس و... اشاره کرد. یکی از دلایلی که روش خانگی "از بین بردن موهای زائد" بیشتر مورد توجه قرار گرفته را می توان کم هزینه بودن آن می باشد و در صورتی که تمایل به لیزر داشته باشید نیاز به هزینه بیشتری خواهد بود اما موثر ترین روش برای از بین بردن مو می باشد.
از بین بردن موهای زائد خانگی
توجه داشته باشید که یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد روش خانگی آن می باشد که به صورت خانگی با استفاده از مواد و راه های مختلفی می توانید موهای زائد بدن را از بین ببرید. روش گیاهی نیز برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که این روش را می توان استفاده از رازیانه دانست و پس از استفاده از این روغن می توانید رویش موهای زائد را به صورت کامل متوقف نمایید و این روش به هیچ عنوان عوارضی نخواهد داشت. از دیگر روش های رایج برای از بین بردن موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-تیغ: استفاده کردن از تیغ برای تمامی بخش های بدن امکان پذیر خواهد بود و به دلیل ساده بودن و نداشتن درد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
-کرم موبر: کرم موبر یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد می باشد که این روش به دلیل نداشتن عوارض مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن، نرمی و لطافت را به پوستتان هدیه خواهد داد. استفاده کردن از کرم بسیار ساده بوده و هیچگونه دردی نخواهد داشت.
-وکس: وکس از دیگر روش ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد که این روش بسیار موثر بوده و پس از آن امکان رویش مو تا 3 هفته وجود نخواهد داشت اما باید درد آن را تحمل نمایید

این عناوین را هم بخوانید