آموزش ماساژ زناشویی ؛ رازهایی که هر زوج باید بداند!

آموزش ماساژ زناشویی ؛ رازهایی که هر زوج باید بداند!

اعتقاد ما این است که تجربه رابطه زناشویی با شکوه حق هر زن و مرد ایرانی است. بهتر است بدانید که رازهایی برای تجربه رابطه زناشویی بهتر وجود دارد که هر زوجی باید با این رازها آشنایی داشته باشد. به همین دلیل مقاله آموزش ماساژ زناشویی را با شما به اشتراک گذاشتیم تا با آموختن این رازها، رابطه خود را بهتر و با شکوه‌تر کنید.مهم ترین راز برای موفقیت در رابطه زناشویی این است که راه‌های جدید را امتحان کنید تا همسرتان را هیجان زده کنید.برای آموزش ماساژ زناشویی بدن را سه قسمت در نظر می‌گیریم تا مرحله به مرحله با هم پیش برویم.



به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،امیر محمد شهسوارانی با بیان اینکه کیفیت زندگی؛ از جمله مفاهیم پرکاربرد و رایج در محافل علمی امروزی است، اظهار داشت: در بیشتر عرصه‌های مشارکت‌های فردی و عملی، صحبت از کیفیت زندگی رایج شده است تا جایی که در صحبت‌های روزمره مردم نیز کیفیت زندگی به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.وی ادامه داد:کیفیت زندگی به صورت برداشت و درک فرد از وضعیت زندگی خود است که در ارتباط با عوامل فرهنگی، اهداف، عقاید و باورهای شخص تعیین می شود. به عبارت دیگر، کیفیت زندگی، برداشت ذهنی فرد از میزان رضایتمندی خود از زندگی و غنای آن است.در بررسی کیفیت زندگی، کیفیت زندگی ادراکی و محیطی مد نظر است. ابعاد کیفیت زندگی ادراکی شامل رضایت از خویشتن، زندگی خانوادگی، سلامت و همسر ابعاد کیفیت زندگی محیطی دربرگیرنده رضایت از مسکن، مدارس، خدمات بهداشتی، سلامت و امنیت، راه ها و حمل و نقل و اشتغال است.

 

 



در وب سایت ویکی روان نیز اینگونه می خوانیم که : یک ازدواج پایدار و رضایت بخش می تواند منبع حمایت احساسی و عاطفی خوبی را فراهم کند و باعث بهبود و رفاه اقتصادی، سلامت ذهنی و سلامت روانی شود.برخی از فواید ازدواج می توانند در بهبود سلامت رفتاری بین دیگر زوج ها، مراقبت و نظارت از سوی همسر و برگزیدن سالم ترین، شادترین و بهتری همسر، خود را نشان دهند.با این که ذات دقیق فرایند های این نتایج مثبت خیلی قابل درک نمی باشند، اما می توان گفت که ازدواج فواید بسیار زیادی دارد.

"ماساژ جنسی" و زناشویی، شیوه ای از محبت کردن و در واقع یک روند درمانی است که موجب رهاسازی تنش های بدن و فشارها و آلام روحی است، همچنين ماساژ زناشویی به همسر و شوهر این امکان را ميدهد تا با آسوده خیالی بیشتری از روابط زندگی خود لذت ببرند. بهترین حالت ممکن این است که آنها دوره های آموزش ماساژ را در قالب سبک های ریلکسی دریافت نمایند و در صورت نیاز دو طرف یکدیگر را به نوبت ماساژ دهند، هر دو می توانند لذت تقسیم نقش را در دادن و گرفتن خوشی فرا گیرند.ماساژهای ویزه زوجین ابزار مناسبی جهت سالم نگه داشتن و زنده نگه داشتن روابط فیزیکی در زمانی است که میل جنسی یکی از دو طرف کم است، و یا زمانیکه اختلالی جنسی و یا وضعیت فیزیکی خاصی موجود است که سبب محدودیت و یا جلوگیری از روابط جنسی کامل بین دو طرف می گردد. هر چند توصیه می شود در این مواقع حتما با یک پزشک مشورت های لازم صورت پذیرد.با ادامه لمس طرف مقابل، احساسات نخست که به دنبال تماسهای فیزیکی به جنبش در آمده ادامه میابد، و موجب جلوگيري از پیدایش حس ناامیدی و ایجاد احتیاج و حس تنهائی خواهد شد.ماساژ جنسی به ایجاد اعتماد فیزیکی و روانی کمک ميکند برای این که یکی از دو طرف خود را در محاصره دستهای دیگری قرار ميدهد . در موقع ماساژ جنسی باید بالعکس عکس‌العمل کلامی و بدنی همسرتان خوب توجه کرده و باتوجه به ميزان خشنودی و احتیاج وی به ماساژ دیگر قسمتهای بدنش ادامه دهد.
آموزش ماساژ زناشویی – رازهایی که هر زوج باید بداند!

اعتقاد ما این است که تجربه رابطه زناشویی با شکوه حق هر زن و مرد ایرانی است. بهتر است بدانید که رازهایی برای تجربه رابطه زناشویی بهتر وجود دارد که هر زوجی باید با این رازها آشنایی داشته باشد. به همین دلیل مقاله آموزش ماساژ زناشویی را با شما به اشتراک گذاشتیم تا با آموختن این رازها، رابطه خود را بهتر و با شکوه‌تر کنید. در طی آموزش ماساژ زناشویی متوجه خواهید شد که مهم ترین راز برای موفقیت در رابطه این است که راه‌های جدید را امتحان کنید تاهمسرتان را هیجان زده کنید.برای آموزش ماساژ زناشویی بدن را سه قسمت در نظر می‌گیریم تا مرحله به مرحله با هم پیش برویم.
آموزش ماساژ زناشویی – ثلث فوقانی

وقتی اسم این قسمت از بدن می‌آید، همه مان تنها کاری که به ذهن مان می‌رسد؛ بوسیدن است. راز این قسمت در این است که ببوسید! ولی از ماساژ باسن به صورت همزمان غافل نشوید!
-گوش‌ها: باید بدانید که بافت گوش انسان پر از رشته‌های عصب حسی است؛ پس در طی رابطه گوش‌ها را در ذهن خود داشته باشید. یک مرتبه ماساژی را دریافت کردم که ماساژور در حین ماساژ در گوش من نجوا کرد که در پایان ماساژ احساس خوبی خواهم داشت. درست است که کارش غیر منتظره بود؛ ولی برای من بسیار عالی و هیجان انگیز هم بود. کنار گوش همسرتان نجوا کنید : اجازه بده با ماساژم شب عالی برای تو خلق کنم!

-پشت گردن: اهمیت جذابیت پشت گردن را ژاپنی‌ها خیلی خوب می‌دانند! این را از مدل لباس کیمونو به خوبی می‌توانید حدس بزنید. اما جالب این است که پشت گردن یک قسمت مهم برای جذابیت مردان نیز هست.با نوک انگشتان تان به آرامی با فشار کمی ماساژ دهید. از خط رویش موی سر شروع کنید و خیلی آرام به سمت پایین حرکت کنید.
-شانه‌ها: این قسمت را نمی‌شود با ماساژ دست‌ها به خوبی تحریک کرد. راز ماساژ جنسی شانه‌ها این است که سرتان را روی شانه‌ها بگذارید و به اطراف و پایین به آرامی حرکت دهید. حواستان باشد خیلی هم پایی نیایید و وارد مرز ثلث میانی نشوید!

حتما بخوانید: بهترین روش آموزش ماساژ ریلکسی

آموزش ماساژ زناشویی – ثلث میانی

تقریبا تمام عملکرد اصلی‌تان در این منطقه است. ولی ممکن است برخی نکات کلیدی را فراموش کنید.
-قسمت داخلی ران: خب همه می‌دانیم که اتفاق اصلی قرار است در این ناحیه رخ دهد ولی تنها درصد کمی از افراد واقعا به ماساژ این قسمت اهمیت می‌دهند. قسمت داخلی ران‌ها محل تجمع اصلی اعصاب حسی است و ماساژ آن می‌تواند به تحریک همسرتان کمک شایانی کند. این قسمت را به آرامی و با فشار کم و خیلی نرم ماساژ دهید.
-باسن: هنوز هم زوج‌هایی هستند که تصور می‌کنند باسن فقط عضوی است که نشست را راحت می‌کند! بهتر است بدانید که ماساژ عمیق عضلات باسنی می‌تواند بسیار تحریک کننده باشد.
آموزش ماساژ زناشویی – ثلث تحتانی

-پاها: شاید بیشترین قسمتی از بدن که در "ماساژ زناشویی" مورد غفلت واقع می‌شود؛ پاها باشند. برای ماساژ جنسی پاها از کرم یا لوسیون استفاده کنید و با حرکات طولانی دست از مفصل ران تا پاشنه پا؛ آن را پخش کنید. این طور لمس کردن هم تحریک کننده است و هم شبیه هیچ لمسی نیست که تا به حال فرد تجربه‌اش کرده باشد!
-مچ پا: با هر دو دستتان مچ پا را در دست بگیرید و از دو طرف خیلی محکم مالش دهید. حالا پا را بگیرید و به سمت پایین بکشید.

پیشنهاد ویزه: آموزش ماساژ بانوان در شش گام

-انگشتان پا: ابتدا به پاها کرم یا لوسیون بزنید که خودش به تنهایی اثر سحر آمیزی دارد! سپس هر انگشت را با انگشتان دستتان فشار دهید ولی مراقب باشید که آن‌ها را نیشگون نگیرید.خب متوجه شدید که در طی ماساژ زناشویی همواره یک راز بزرگ وجود دارد و آن ذکر این نکته است که ماساژ هر قسمت از بدن می‌تواند هیجان انگیز و تحریک کننده باشد.

امیدواریم که این مقاله مفید واقع شود لطفا نظرات وسوالات خود را با ما در میان بگذارید.

این عناوین را هم بخوانید