Previous Next

سرطان در طب سنتی

در حال حاضر سرطان بیماری است که همه ی جوامع را در بر گرفته است، و این بیماری خطرناک و کشنده عامل اصلی همه ی ترس ها می باشد. برای جلوگیری و درمان سریعتر این بیماری باید آن را زود تشخصیص دهند و درمان آن را هر چه سریعتر شروع کنند.طب سنتی طرطان برای بیماران سرطانی خیلی شناخته شده نیست در این مطلب شما را با آن آشنا می کنیم.

امروزه بیماری سرطان مهمترین عامل مرگ و بیماری در جهان است که اگر دیر تشخیص داده شود مبارزه کردن با آن بسیار سخت می شود . در این بیماری، سلول ها روند رشد و تکثیر خودشان را از دست می دهند و کاملا مهار نشده عمل می کنند. سرطان شامل انواع تومورهای بدخیم می باشد .به اطلاعات خود بیفزایید که تومورها به دو دسته ی بدخیم و خوش خیم تقسیم بندی ، می شوند و نوع بدخیم سرطان ها معمولا کل بدن را درگیر می کند و نوع خوش خیم آن برخلاف تومورهای بد خیم همه گیر نمی شود و کل بدن را مختل نمی کند. در کشور ما در مردان سرطان معده بسیار زیاد است و در زنان سرطان سینه بسیار فراوان شده است .
امروزه با توجه به پیشرفت علمی که در کشور ما ایجاد شده است برای بیماری سرطان روش های درمان گوناگونی وجود دارد و نگرانی بیماران کمتر شده است و با روش های غربالگری بیماران تشخیص و گاها درمان می شوند. این بیماری هزینه های زیادی را هم در پی دارد ، بسیار کسانی هستند که وقتی درگیر این بیماری می شوند از طب سنتی سرطان استفاده می کنند. این روش درمان و استفاده از داروهای گیاهی گاها درمان را سریعتر می کند.
سرطان چیست؟
سرطان بیماری است که از تغییر کردن سلول ها بوجود می آید و باعث رشد آن می شود.
علت ابتلا به سرطان:
ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن
عفونت های مزمنی که در بدن به وجود می آید
زخم های بهبود نیافته
دیابت
عامل ژنتیک و وراثتی
طب سنتی سرطان
امروزه طب سنتی سرطان برای بیماران سرطانی جایگاه ویژه ای را دارد. بدون شک این را می توان گفت اگر شرایط میحطی و نوع زندگی و روش غذا خوردن ما تغییر نکند میزان آمار سرطان در کشور ما کم که نمی شود بیشتر هم می شود. باید آگاهی کامل از این بیماری و روش پیشگیری و درمان آن را بدانیم. سبک زندگی شامل: نوع غذا خوردن، رژیم غذایی درست، خوابیدن و حتی ساعت خواب و . . . می باشد . "طب سنتی سرطان" می تواند کمک کننده ی بزرگی در حل این مساله برای شما باشد.
طب سنتی سرطان برگ به لیمو:
برگ به ليمو، چون در خودش مواد سم زدا دارد و از بهترین اسانس های گیاهی می باشد و البته آرامبخش و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می باشد. شما می توانید برگ به لیمو را با چای ترش ترکیب کنید و از آن استفاده کنید. این دمنوش یکی از بهترین داروهای گیاهی برای بیماری سرطان و پیشگیری از آن در طب سنتی سرطان می باشد.
طب سنتی سرطان جوی دوسر:
در طب سنتی سرطان جوی دو سر یکی از پرخاصیت ترین ها و موثرترین ها در دمان و پیشگیری بیماری سرطان می باشد و کسانی که مبتلا هستند حتما برای یک بار هم که شده از این داروی گیاهی استفاده کرده اند.
این را بدانید ک اگر می خواهید از بیماری سرطان حدالامکان جلوگیری کنید از غذاهای کنسروی و فیت فود های بیرون از منزل استفاده نکنید.
بهتر است در رژیم غذایی خود بیشتر از غذاهای گیاهی استفاده کنید تا غذاهای گوشتی، البته برای رعایت سیستم دفاعی بدن بهتر است از هر دو این منبع غنی شده استفاده کنید.

طب سنتی سرطان
سعی کنید به یک پزشک تخصصی طب سنتی مراجعه کنید و روش های پیشگیری و کاهش سرطان را با طب سنتی سرطان آموزش ببینید.

این عناوین را هم بخوانید